Laatste dag in Tulfes - Reisverslag uit Tulfes, Oostenrijk van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu Laatste dag in Tulfes - Reisverslag uit Tulfes, Oostenrijk van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Tulfes

02 Juni 2015 | Oostenrijk, Tulfes

Hallo allemaal,

dinsdag 2 juni

Bij het opstaan schijnt de zon al. We maken een ritje door de bergen de andere kant op als gisteren.
De hand van Chris wordt al wat beter.
Weer een mooie route. In de informatie staat dat bij het plaatsje Volders en heel bijzonder Rococo kerkje staat. We vinden het gemakkelijk en het is inderdaad bijzonder. We lunchen in Volders en gaan weer terug naar het hotel.
We drinken op het terras ( in de schaduw ) een glaasje en praten wat met een Nederlands echtpaar dat net is aangekomen.
Morgen vertrekken naar Hornberg in het Zwarte Woud.

Tot de volgende keer
Chris en Ineke

• 02 Juni 2015 - 16:42

Jan:

Prachtig kerkje hoor, mooie beschildering.
    Waait hier redelijk vandaag, maar gaat al wat liggen. Eind van de week 27C zeggen ze.
    Goede reis morgen.

• 03 Juni 2015 - 11:01

Els.:

Hallo Ina en Chris,
    Wat valt er veel moois te zien op jullie rondreis. Ben er zelf ook weer even tussenuit geweest.
    Een weekje naar Rieks, Elisabeth, Noor, Noud en Pien. Pein werd twee jaar en Rieks had een
    hockey-golftoernooi in Ierland. Dus wat hand- en spandiensten verricht. Zo was ik nuttig bezig.
    Het zijn een stel druktemakers met ieder een eigen gebruiksaanwijzing, maar ze kunnen ook wel
    lief zijn hoor!
    Goede reis verder. Hartelijke groet, Els.

• 03 Juni 2015 - 21:19

Charlotte:

Hallo Ineke en Chris,

Zo te lezen , hebben jullie een fantastische vakantie, mooi weer en veel te bezichtigen.
    Leuk hoor we leven ons ook een beetje in, en hebben zo ook `n vakantiegevoel.
    Ineke wat ik je ook nog wil laten weten, vandaag stond de overlijdensadvertentie in de
    krant van "je buurman" v/d Broecke.
    de 1 e juni is ie overleden en a.s. zaterdag is de uitvaart.
    We wensen jullie nog een mooie laatste week , geniet ervan,
    In de Bredestraat is alles onder contrôle.
    groetjes van Sjaak en Charlotte.