Weer thuis - Reisverslag uit Breskens, Nederland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Breskens, Nederland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu

Weer thuis

10 Juni 2015 | Nederland, Breskens

Hallo allemaal,

dinsdag 9 juni

We vertrekken om 9.15 u en om 13.00 u waren we in Oostburg. De snelweg was overal rustig, behalve bij Luik en bij Antwerpen was het wat drukker. Nergens opstoppingen, dus een zeer voorspoedige reis.

We hebben een erg fijne vakantie gehad met over het algemeen heel goed weer, beter dan we de laatste 3 jaar hadden.
We hebben leuke dingen gezien en gedaan en de hotels waren op één na heel goed. De reisorganisatie had alles keurig verzorgd en de weg naar ieder hotel nauwkeurig beschreven. We zijn erg tevreden.

's Avonds hebben nog lekkere slibtongetjes gegeten bij BAZ ( Breskens aan zee). We hadden zo'n trek in een echt zeevisje! De zee was woelig en het uitzicht was helder. We zijn weer thuis!

Tot een volgende keer
Chris en Ineke

• 10 Juni 2015 - 17:05

Yttje Rauwerda:

Beste Ineke en Chris,
    Heb weer genoten van jullie reisverslag. Praktisch overal ben ik vroeger ook geweest en dat roept fijne herinneringen op. Vooral langs de Moezel ben ik op de fiets geweest van Trier naar Cochem. Ook later in mijn leven in Boppard en Riva gelogeerd. Jullie eten ook altijd zo lekker. De goede dingen van het leven geven jullie veel plezier.
    Groeten van Yttje.

• 11 Juni 2015 - 07:17

Gerrie:

Fijn, dat alles goed is gegaan. Nu weer van Holland genieten, nu het weer mooi schijnt te worden.
    Het was weer leuk om met jullie mee te reizen.
    lieve groetjes,
    Gerrie