onderweg - Reisverslag uit Merklingen, Duitsland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu onderweg - Reisverslag uit Merklingen, Duitsland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu

onderweg

02 Mei 2014 | Duitsland, Merklingen

Hallo allemaal,
vrijdag 2 mei

We zijn onderweg. Vanmorgen om 8.40 u vertrokken uit Breskens.
Tot Karlsruhe een voorspoedige reis gehad, maar toen kwamen we in een lange file terecht wegens wegwerkzaamheden.
We zitten nu in een hotel in Merklingen niet ver van Ulm. Toen we gingen tanken bij een Autohof hebben we gevraagd waar we konden overnachten en zo zijn we bij dit hotel aangekomen ( zie www.Hotel-Ochsen-Merklingen.de).
We hebben dus bijna 700 km afgelegd op de 1e dag en dat vinden we niet slecht. Nu moeten we morgen nog ruim 300 km naar Berchtesgaden dus kunnen we het op ons gemak doen.
Het hotel is prima en we hebben net heerlijke gegrilde zalm gegeten en een lekker fris flesje wijn erbij. Het restaurant was goed bezet, dus dat is ook altijd een goed teken.
De Wifi is gratis en van uitstekende kwaliteit.
We zij een beetje afgereisd, dus pakken we nu een boek en/of de krant en doen we het rustig aan.
Tot de volgende keer
Chris en Ineke

• 02 Mei 2014 - 21:54

Lieuwe En Nettie:

Leuk om te zien dat jullie ongeveer dezelfde reis maken als wij in 1971 hebben gedaan. Wel gingen wij door het binnenland naar beneden en langs de kust weer omhoog en was het wat minder luxueus: echt kamperend en met een lek tweepersoons luchtbed! Was een reis om nooit te vergeten.
    Wens jullie ook een onvergetelijke reis toe, maar dan wel in positieve zin!
    Groetjes, Lieuwe en Nettie

• 04 Mei 2014 - 12:28

Job Hendriksen:

Wifi in het hotel was zo goed, dat ik jullie berichtje 3 x kreeg........
    Goede reis....

Job