Naar Italië - Reisverslag uit Mühlbach, Italië van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu Naar Italië - Reisverslag uit Mühlbach, Italië van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu

Naar Italië

25 Mei 2015 | Italië, Mühlbach

Hallo allemaal,

maandag 25 mei

Als we vertrekken voor een rit van ongeveer 155 km schijnt de zon en kunnen we de besneeuwde bergtoppen zien. We rijden recht op het Alpenmassief aan en er ligt behoorlijk wat sneeuw.
Via Innsbruck gaat het over de Brennerpas naar Italië. Op 1500 m hoogte schitteren de bergtoppen in de zon. Op de parkeerplaatsen liggen nog hopen sneeuw. Het is een prachtige tocht.
Na de Brenner ligt er beduidend minder sneeuw op de bergen
Mühlbach vinden we gemakkelijk ( afslag Brixen), maar Hotel Seppi is even puzzelen. Uiteindelijk komen we via zeer nauwe steile straatjes op een kerkpleintje aan en daar wacht de eigenaar ons al op. Eerst de bagage uitladen en dan via weer een steil straatje en een héél scherpe bocht naar de parkeergarage. Via een trapje en sluip door kruip door komen we terug in het hotel. De eigenaar belooft ons een toeristenpass waarmee we gratis met bus , trein en kabelbaan kunnen. Dan hebben we de auto de komende dagen niet nodig.
We eten buiten op het pleintje een lekker bord spaghetti Bolognese en drinken daarbij een glaasje wijn. De zon schijnt en het is 18 graden. We hebben een heerlijk vakantiegevoel.
De kamer en badkamer zijn niet al te groot, maar alles is aanwezig en het is schoon en we hebben een balkon.

Tot de volgende keer
Chris en Ineke

• 25 Mei 2015 - 17:53

Jan:

Nou prachtig, en de bikini al uitgepakt?