Naar Bruck in Oostenrijk - Reisverslag uit Bruck an der Großglocknerstraße, Oostenrijk van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu Naar Bruck in Oostenrijk - Reisverslag uit Bruck an der Großglocknerstraße, Oostenrijk van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu

Naar Bruck in Oostenrijk

30 Mei 2013 | Oostenrijk, Bruck an der Großglocknerstraße

Hallo allemaal
donderdag 30 mei

Reisdag naar Bruck. De route zou door de Felbertauerntunnel gaan, maar die is vanwege een aardverschuiving tot zeker half juni gesloten. Het alternatief is over de Brenner autobaan, de Jochberg ende Thurnpas, 25 km méér.
Als we vertrekken is het goed weer met een klein zonnetje, maar bij de Brenner begint het te regenen. Het blijft de hele weg regenen, meer dan 200 km.
De camping Woferlgut in Bruck is mooi en comfortabel, maar het blijft regenen. Daar worden we een beetje treurig van. De verwachtingen voor de komende dagen zijn ook niet best, regen en lage temperaturen.
Het campingrestaurant was goed.
Morgen hebben we een erg lange excursiedag. De bus vertrekt al om 7.00 u !!! Daar vertellen we de volgende keer wel over.
Chris en Ineke

• 30 Mei 2013 - 23:16

Jan:

Balen zeg, van die regen. Hier zou het morgen beter worden.