Nog steeds geen zomer - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu Nog steeds geen zomer - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu

Nog steeds geen zomer

14 Mei 2013 | Duitsland, Remagen

Hallo allemaal,

dinsdag 14 mei

Iedereen is nu wel gearriveerd,maar het is nog steeds koud en nat.
Zondagavond hebben we een paar buren op bezoek gehad en was het toch nog gezellig.
We hebben ook medereizigers uit Cadzand. Ze blijken jarenlang de eigenaars van strandpaviljoen "Caricole"te zijn geweest ( van Liere). Hun zoon had vroeger nog les gehad van Jan de Klerk. Rita van strandpaviljoen "De Boekanier" kenden ze ook heel goed.

Gisteren scheen de zon af en toe en konden we nog een paar uur buiten zitten, maar vannacht heeft het weer geplensd. De weersvooruitzichten zijn ook niet zo goed.

Vandaag begint de reis officieel.
Vanavond hebben we het welkomstdiner in het campingrestaurant en morgen gaan we op weg naar de volgende camping in Sankt Leon Rot ( 247 km ).
Onze begeleiders, toeristisch en technisch zijn erg aardig en hebben duidelijk humor, dat belooft nog wat.

Ondanks het slechte weer hebben we het samen heel gezellig en een glaasje wijn maakt ook veel goed.
Tot de volgende keer
Chris en Ineke

• 14 Mei 2013 - 11:53

Jan:

Nou, het is hier niet veel beter hoor. Momenteel wel droog maar later op de dag misschien weer regen. Ik zou zeggen, maak de wijn warm en morgen zit je droog met een reisdag.

• 14 Mei 2013 - 13:11

Preethi:

nou, hier is het ookdroog, maar er wordt veel regen verwacht. en donderdag heeft naomi haar schoolreis naar de efteling. verder is het hier rustig , kinderen weer naar school.
    mijn moederdagscadeau aan het uitproberen, de stoomreiniger, heerlijk.

groetjes preethi

• 14 Mei 2013 - 16:43

Guust En Immie:

Leuk weer van jullie reis mee te kunnen genieten! De fam van Liere kennen we ook....
    Wat het weer hier betreft zijn jullie al op de hoogte. Bij ons is de haardkachel aan, heerlijk!
    Veel plezier nog op vakantie,
    Guust en Immie.

• 14 Mei 2013 - 20:00

Olaf:

Hier in Limburg is het nog niet zo slecht. Zon, een dikke 20 gr, mager windje.... haha.
    Helaas, hele fijne vakantie verder. Geniet ervan.

• 14 Mei 2013 - 20:19

Gerie Van Hoeve:

Goede avond,

Zojuist hebben we de eerste nieuwe aardappelen gegeten.
    Ze waren heerlijk.
    Wat is het toch vreselijk weer.
    Kachel aan en een goeie neut om lekker warm onder de wol te kruipen.
    Doen jullie dat ook maar!!!
    Tot horens,
    Co en Gerie