Eerste camping - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu Eerste camping - Reisverslag uit Remagen, Duitsland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu

Eerste camping

12 Mei 2013 | Duitsland, Remagen

zaterdag 11 mei

Hallo allemaal,
We zijn op de eerste camping "Goldene Meile"in Remagen.
Vanmorgen klokslag 7 uur vertrokken uit Breskens en na een voorspoedige reis ( het was zelfs stil op de ring van Antwerpen) waren we rond 12 uur ter plekke.
De toeristische begeleiders waren er al en heetten ons welkom.
Mooie vlakke plaatsen en schoon sanitair. De temperatuur is niet zo hoog 14 graden, maar als de zon schijnt is het lekker.
Af en toe is er wel een regenbui, maar voor de rest valt het mee.
We hebben lekker gegeten in het campingrestaurant. Echt Duits, Chris een Cordon Bleu en Ineke een Champignon rahmschnitzel. Betaalbaar ook, met een fles wijn erbij was het samen voor €30.- . Naderhand hebben we met onze overburen nog een borreltje gedronken en tot laat buiten gezeten.

zondag 12 mei
Vannacht heeft het heel hard geregend en het is koud, 9 graden. De douches zijn heerlijk warm en met veel water, wel tegen betaling ( €0,70 voor 8 minuten).
Chris had een rozenplantje meegesmokkeld in de caravan voor moederdag, verrassing!
We zijn van plan het vandaag wat rustig aan te doen. Even afwachten wat het weer doet en een beetje luieren.
Tot de volgende keer
Chris en Ineke

• 12 Mei 2013 - 10:57

Jan,:

Hier heeft het ook veel geregend hoor, vooral vannacht.. Nu af en toe de zon, maar het houdt niet over. Tweede helft van de week zou beter worden, dus houd je daar maar aan vast. En doe de vloerverwarming aan (tip).

• 12 Mei 2013 - 13:01

Preethi:

hoi,

een hele fijne moederdag gewenst. het cadeautje krijg je als je terug bent.

liefs preethi en de rest

• 12 Mei 2013 - 13:02

Preethi:

hoi,

een hele fijne moederdag gewenst. het cadeautje krijg je als je terug bent.

liefs preethi en de rest

• 12 Mei 2013 - 20:27

Andrea De Jonge:

Hai buurtjes!
    Jullie staan er goed voor...
    Zo te zien op de kaart zullen jullie heel veel bekijken , wat de moeite waard is...
    Op tijd een wijntje moeten jullie zeker doen......
    Da"s goed voor je "gestel"!
    Veilige kilometers en veel plezier!
    Wij houden de buurt in de gaten!
    Tot ziens en groetjes!
    Andrea