Laatste dag in Boppard - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu Laatste dag in Boppard - Reisverslag uit Boppard, Duitsland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Boppard

18 Mei 2015 | Duitsland, Boppard

Hallo allemaal,

maandag 18 mei

Als we opstaan schijnt de zon al en is de lucht blauw. Na het ontbijt maken we een rondrit met de auto en steken bij Koblenz de Rijn over. We rijden door schilderachtige plaatsjes en komen toevallig ook langs de plaats waar we 2 jaar geleden autopech hadden toen we nog met de caravan gingen. Ineke herkende de Seat-garage die ons toen zo goed geholpen had.
We steken met het veerpontje weer de Rijn over en komen recht tegenover het hotel uit.
We hebben weer lang op een terrasje gezeten en daar lekker Chinees gegeten. We zijn echt een beetje door de zon gestoofd.
Morgen vertrekken we naar Dinkelsbühl in Beieren 309km.
De weersvoorspellingen voor de komende dagen zijn voor Beieren heel slecht. We zien het wel, dit weer hebben we tenminste al gehad.

Tot de volgende keer
Chris en Ineke