de voorbereiding - Reisverslag uit Breskens, Nederland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu de voorbereiding - Reisverslag uit Breskens, Nederland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu

de voorbereiding

05 Mei 2015 | Nederland, Breskens

Hallo allemaal,

Wij gaan binnenkort weer op vakantie.
We maken een rondreis door Duitsland via Oostenrijk naar Noord-Italië en dan via het Zwarte Woud weer terug.
De route hebben we zelf samengesteld en we blijven 3 nachten in elk hotel en er zijn 8 hotels op de route.
Vorig jaar hadden we een rondreis naar Kroatië met 2 nachten per hotel en dat vonden we een beetje weinig, zodoende.
We vertrekken op zaterdag 16 mei en onze eerste halte is Boppard aan de Rijn en het hotel heet Hotel Rheinlust. Jullie horen er wel van.
Chris en Ineke

• 05 Mei 2015 - 14:15

Jannie Fransen:

We wensen jullie een fantastische vakantie, blijf gezond en vooral: Geniet. Fijn dat we "mee" mogen reizen. Stay safe!!!

• 06 Mei 2015 - 16:04

Sjanie Koolhaas:

lieve mensen. wat leuk dat je aan ons denkt om met jullie de reis mee te beleven groetjes jan en sjanie

• 06 Mei 2015 - 19:02

Job Hendriksen:

Ik dacht al: wat is het stil in Oostburg.....
    Veel plezier.

• 08 Mei 2015 - 20:39

Gerie Van Hoeve:

Ik reis weer heerlijk met jullie mee en ik hoop dat het een mooie reis wordt met fantastisch
    weer. Jullie kunnen er van genieten ,dus waarom niet op vakantie als je dat graag doet.
    Geniet met volle tuigen!!!!!!