Weer thuis - Reisverslag uit Breskens, Nederland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Breskens, Nederland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu

Weer thuis

22 Mei 2014 | Nederland, Breskens

Hallo allemaal,

dinsdag 20 mei

Gisteravond heerlijk gegeten in het hotel.
Vanmorgen om 9 uur vertrokken en na een zeer voorspoedige reis waren we om 3 uur in Breskens.
Het was een erg leuke reis. Alleen 2 nachten per hotel was wel wat kort. Om wat meer van de omgeving te zien zouden 3 nachten per hotel beter zijn geweest. We hebben veel gezien en leuke dingen beleefd. Van de overstromingen hebben we geen last gehad, we waren net op tijd weg uit het gebied.
Dinsdagavond lekker sliptongetjes gegeten in Breskens ( er gaat niets boven een lekker zeevisje) en op tijd naar bed , want na 2 dagen meer dan 500 km te hebben gereden waren we wel moe.

We hopen dat jullie een beetje hebben meegereisd en de commentaren vonden we heel leuk, bedankt.

Misschien tot een volgende keer

Chris en Ineke

P.S Dit verslag komt wat later, omdat Ineke even geen internet had , omdat de adapter van de modem kapot was.