Würzburg - Reisverslag uit Würzburg, Duitsland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu Würzburg - Reisverslag uit Würzburg, Duitsland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu

Würzburg

22 Mei 2014 | Duitsland, Würzburg

Hallo allemaal

Maandag 19 mei

Schitterend weer. We zijn om 8.15 vertrokken en moesten gelijk al 20 minuten wachten bij de Karawankentunnel ( de grens tussen Slovenië en Oostenrijk ). Toen was het een prachtige tocht door Oostenrijk met volle zon en besneeuwde bergen.
Even boven München kwamen we in een file terecht vanwege een “Baustelle” van 18 km. Voorbij Nürnburg was er ook nog een file vanwege een ernstig ongeluk. Als je dat ziet wil je wel in de file staan.

Het hotel ( Wittelsbacher Höh ) ligt aan de westkant van Würzburg en we rijden om de stad heen om er te komen. We rijden even verkeerd, maar na 2 keer vragen zijn we er om 16.30 u.
De kamer is prima met balkon en uitzicht over de stad.
We drinken een glaasje wijn op het terras en komen weer bij.
Vanavond gaan we hier eten en dan op tijd slapen, want morgen is het ook nog een hele reis.

Tot de volgende keer
Chris en Ineke