De voorbereiding - Reisverslag uit Oostburg, Nederland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu De voorbereiding - Reisverslag uit Oostburg, Nederland van Chris Olijve en Ineke de Klerk - WaarBenJij.nu

De voorbereiding

27 Augustus 2013 | Nederland, Oostburg

Hallo allemaal,
Ja wij gaan weer op reis, een korte reis deze keer met maar 2 campings.
We beginnen in Schin op Geul op camping Vinkenhof en gaan vandaar op 6 september naar Remagen bij Bonn en daar blijven we.
We vertrekken op zaterdag 31 augustus, enkele dagen voor het officiële begin van de reis. We hebben er zin in en hopen op beter weer dan in het voorjaar.
Er staan enkele concerten op het programma en een paar leuke excursies en veel vrije dagen. We nemen de fietsen mee.

Om alvast in de stemming te komen hebben we afgelopen weekend nog heerlijk mosselen gegeten met Ineke's broer en schoonzus.

Jullie horen nog van ons
Chris en Ineke

• 27 Augustus 2013 - 14:52

Immie:

Hoi Chris en Ineke, Veel plezier maar weer! Ik vind het altijd leuk jullie belevenissen te lezen. Zelf ga ik vanaf 3 september voor 3 weken naar Turkije, dus lees ik het later wel.
    Leuke foto van jullie mossel-etentje!

• 27 Augustus 2013 - 14:57

Jan:

Wat lees ik nu? Gaan jullie alweer op vakantie? Volgens mijn beleving zijn jullie net terug! Nou ja, we wachten wel af en zullen mee lezen.

• 27 Augustus 2013 - 18:10

Gerie:

Let op prive mailadres.

Leuk hoor! Ik hoop dat jullie nu beter weer hebben.
    We reizen weer mee!!!
    Veel groetjes en goede reis.
    Co en Gerie